Bereikbaarheid

De school, aan de Fodderiestraat 12, is een fiets- en schoolstraat, dit wil zeggen een autoluwe straat. Op het schooldomein is een ruime fietsenstalling ingericht.

Het treinstation Hoboken-Polder heeft een snelle treinverbinding naar en vanuit Antwerpen-Centraal met slechts twee haltes aan A-Zuid en A-Berchem. De volledige rit duurt ongeveer 16 minuten.

De school is ook bereikbaar met Lijnbus nr 13 welke (vanaf station Antwerpen Zuid) volgende haltes heeft: Lage Weg – Kiosk – Polderstation. Deze rit duurt ongeveer 36 minuten.

De halte Hoboken-Polder voor trein en bus bevindt zich op 100 meter van de schoolingang. Vanaf treinstation / bushalte zal (indien nodig) leerlingbegeleiding ingericht worden.

Met de auto moet rekening worden gehouden met het feit dat de Fodderiestraat een school- en fiets­straat is, d.w.z. een autoluwe straat welke tijdens in- en uitgang van de school niet met de wagen toegankelijk is. Er wordt sterk aange­raden niet te stationeren in de Berkenrodelei of aanpalende straten. Wel aan de stationin­gang aan de Schroeilaan. Vandaar zal de school (indien nodig) begeleiding voorzien.

Aarzel niet ons te contacteren via het Contactformulier